Sko-reklam i melodifestival?

Nääe, nu har Ann B gått för långt.
Jag började att läsa artikeln med inställningen "Nu får de ge sig. Tjejen måste kunna ha på sig vilka skor hon vill".
Men när jag sen läste att hon hade fått ett gäng skor skickade till sig från converse i reklam samband vart jag förbannad.
Vem tror hon att hon är, denna lilla flicka som alltid ska spela på känslor. åååhåå-jag-gråter-å-därför-blir-min-låt-så-bra-å-äkta tjejen får allt passa sig!
Reklamkuppen känns smutsig, och ja - hon borde diskas redan nu.
I annat fall så tycker jag att Alcazar kan ha min bloggadress skriven på deras rumpor!
Jag kanske ska sy ihop ett par paljettbrallor å skicka till dem, de kan ju ha på sig dem för att de tycker att de är "fina" sen att de får behålla de fina byxorna behöver ju inte nämnas..eller hur.

Nää...smutsigt!!
SVT stå på era regler och diska lillflickan.

Jo, jag vart asförbannad!! Melodifestivalen ska väl endå vara helig. Är det så att man inte ser på saken så (Anna B) hör man inte hemma i melodifestivalen.

Jag tänker då inte rösta på henne!!

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, vilken reaktion samira! :) du är härlig du!

2010-03-04 @ 18:04:29
Postat av: Samira

Jamen nån måtta får det väl endå vara!! =)Hahaha

2010-03-04 @ 18:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0