Scheman som krockar

Det känns som att jag alltid har problem att få tid med allt som jag vill pyssla med.
Jag vill kicka ass på mitt jobb, inte få annat än MVG i skolan, vara världens bästa flickvän/syster/vän.
Idag var planen att jag skulle plugga. Ligger ju lite efter i skolan.
Men det var roligare att gå lite på stan med älsklingen som oxå var ledig. Har inte läst ett ord i boken.

Det blir väldigt tydligt när jag å Kicki ska boka tid för att ses.
Hon e ledig de dagar som jag har fullt upp å tvärtom.
Därför slutar det alltid med att vi endast syns en ggn per månad.
Synd, är vad det är.


Kram
S

Kommentarer
Postat av: Kicki

Sålänge vi fortsätter kämpa för att ses den där gången en gång/månad så har vi gjort allt vi kan! :) Ses på torsdag min vän! KRAM!

2010-03-12 @ 09:25:49
Postat av: Samira

Så sant så sant!

2010-03-12 @ 19:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0