Så fel det kan bli

Idag så skulle jag äta en apelsin på jobbet. Vi har nämligen alltid frukt i vårt team. Vi själva har satt upp ett schema och köper frukt med egna pengar för att öka trivseln på jobbet.

Idag skulle jag som sagt äta en apelsin. Jag tog en klyfta å bara kände hur dålig apelsinen var.
Ibland är men ju överkänslig. Och jag bad mina kollegor om råd.

Min ena kollega sa då att apelsinen luktade som ett könsorgan (kvinligt). Sen tänkte hon efter i en millisekund och sa "Det kanske är mitt finger".

Hahaha, sjukt roligt.
Min kollega menade såklart att hennes finger kanske luktade av bläcket hon hade på det. Men roligt var det.

Jag kan sätta pengar på att mitt ansiktuttryck såg på ett ungefär ut såhär:


Kram
S

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha så sjukt roligt! Jag erkänner- det var JAG! Jag skrattar högt när jag läser det där nu för jag minns din reaktion när jag sa att det kanske va mitt finger som luktade hahahaha! Så jäkla roligt!

2010-03-29 @ 21:58:14
URL: http://malincante.blogspot.com
Postat av: Samira

Hahahah! Jag kan inte heller sluta skratta åt det. Så sjuuukt roligt!

2010-03-29 @ 22:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0