Personaladministratör systrar

Min syster är världens bästa syster. Hon är den mest modemedvetna jag känner.
Om jag ska handla nåt till mig själv så vet jag att hon alltid ställer upp som smakråd. Om man kan kalla det för smakråd.
Hon är min personal shopper.
När vi är i en butik så hänger hon grej på grej på mina armar. Och allt är snyggt!
När hon sitter framför en nätbutik så ringer hon alltid mig för att se om jag ska köpa nåt.

Och när hon använt det som hon köpt till sig själv ett par gånger så får det inte plats i hennes garderob. Och lillasyster får ärva. Ibland är det väldigt bra att vara minst i familjen. När hon hittar nåt till sig så startar beslutsångest deluxe. Men det är en annan historia.
Nåt som är bra är att om jag är osäker på vilken butik som säljer vad eller vilken designer som gjort vad så sitter hon alltid på svaret. Himla fiffigt.

Idag fick jag ett sms av min syster där hon skrev att hon kom in på utbildningen som jag läser.
Så himla roligt!

Så nu blir vi två personaladministratörer i vår lilla familj.
Jag tror att det kommer att passa henne som handen i handsken. Sen att jag redan har alla böcker är ju bara ett plus.

Nu började nytändningen igen! Jag vill börja med svenska A nu, eller ja, haha, jag kan vänta tills på måndag.

Summan av kardemumman. Jag gillar min syster ganska mycket ;)                        
                                                                                  

                                               
Kram
S

Kommentarer
Postat av: Camilla

Låter nice, kan jag låna henne? ;)

2010-03-19 @ 12:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0