Min fina fredag

Okej, jag kan inte hålla mig från datorn.
Jakob sitter å leker med sin nya dator. Så det lär inte bli sängen på ett bra tag endå.

På fredagen så sov jag lite längre. Kände mig halvt knockad faktiskt. Sen mötte jag upp Sara med bebis för att kika i en bröllopsbutik. Tror att själva butiken hette bröllopsbutiken.
Oerhört mycket fina grejer. Men personalen var ju inte den trevligaste. Synd. Man ska ju endå lägga ganska mycket pengar på sin drömklänning, som butiken sen får intäkter, då hade de kunnat bjussat på lite service.
Det var typ 5år sen jag å Sara sågs sist. Men det kändes som förra veckan. Jag älskar sånt!
Vi har ifs ganska bra grund i vår vänskap, kanske är därför, var jätteroligt att träffa henne.

Sen så var jag å Jakob en snabbis på stan. Hoppade in på bolaget å köpte vin. Så kom hans kusin hem till oss.
Det kollades på film fram till 23. Sen så var jag knockad igen. Gick å la mig, men kunde inte sova. Febern steg å det var bara att ge upp. Det var bara att gå upp igen. Killarna satt å kollade på youtube och drack vin.
Kul hade de iaf, jag fattade knappt vad de skrattade åt. Men å andra sidan så hade jag inte druktigt vin. Dock var det roligt att se de så glada.
Det var min fredag.

Fick även världens gulligaste mms när jag var på väg för att möta Sara. Det var en bild på Wall-E. Jag älskar verkligen Wall-E.
Så stog det en söt text till.

Visst är Wall-E söt?

Nä, nu är det verkligen mitt i natten. Och jag skriver flummiga inlägg. Godnatt.


Bilden i mms:et

Kram
S



Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag älskar verkligen också Wall-E, han är underbar =).



Imorgon får du berätta om allt du såg i bröllopsbutiken!!

2010-03-21 @ 10:16:45
Postat av: Samira

Självklart. Jag berättar allt imorrn.

2010-03-21 @ 13:13:15
URL: http://samiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0