Melodifestivalen 2010

Jag tycker att festivalen har varit rolig. Doffe, Christine och "Mens" har gjort ett bra jobb som programledare. Jag gillar "mens". Han är folklig å bra. =)

Jag tyckte att finalen var stark med mycket bra låtar. Dock var det en som jag helst inte skulle vinna. Och något måste jag ha gjort för att få dålig karma. För nu vann ju hon.

Jakob ska ut och parta. Jag hade väl föredragit om de hade planerat lite.
Jag ska titta på teve och läsa min bröllopsbibel. Ska passa på å bestämma lite grejer medans han är ute och skakar sina lurviga.

Vad säger du, vann rätt låt? (Carro, jag vill inte höra din åsikt för jag vet vad du tycker)

Kram
S =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0