Lite mer gnäll

Känner att jag gnällt för att jag mått dåligt sen förra veckan. Haha.
Nu är det dags igen. Idag fick jag en sån grym huvudvärk. Ni vet när det känns som att någon slår på hjärnan vid varje steg man tar? Precis så kändes det. Som att nån slog på min hjärna med ett taggit brännbollsrack.
Så när jag satt på bussen hem å jag trodde att hjärnan skulle rinna ur öronen så satte jag på mig min mössa som sista utväg.
Huvudvärken e inte helt borta. Men klart bättre!

Så det e ett tips. Mössan är botemedlet mot huvudvärken.

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja, well that is good to know :)



Hoppas du mår bättre snart!

2010-03-24 @ 11:22:53
Postat av: Samira

haha, vad man kommer på när nöden kräver =)

2010-03-24 @ 20:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0