Kära nån

Vi har en sån där crosstrainer från tv-shop.
Dock brukar jag inte använda den då den är ganska tuff. Crossarna på gymmet behöver man bara sparka igång sen så hålla farten när "topparna" kommer.
Vår är kämpig hela tiden. Så det är tufft från första sekunden. Jo, jag förstår att det borde innebära mer effektiv träning. Men det här faktumet gör att jag drar mig från att ställa mig på den.

Nu stog jag iallafall på den. Å hade stått i hela 8min. Musiken pumpade på ganska bra, och jag sjöng med för att göra träningen lättare (brukar sjunga varje gäng nåt e tufft) =).
Men eftersom att jag ansträngde mej medans jag sjöng så det lät väl som att jag gjorde nåt heelt annat.
Jag hörde hur det lät, men sket i det. Det gjorde det faktiskt lättare att träna.

Så plingar det på dörren. Jakob öppnar - fullt påklädd. Där står en unge å säger att vi stör dom.
VI(?) stör dom.
Ungen menade väl att jag störde dom.
Skitpinsamt.

Jag ville bara hoppa fram å säga att jag tränade. Men det gick ju inte eftersom att jag var svettig å stog i träningkläder.

Annars är vi väldigt bra grannar. Vi spelar i stort sett aldrig hög musik eller nåt.

Den stora frågan är. Hur blir blickarna från grannarna nu? Blir det walk of shame?
Nåja, jag bjuder på den. Fick iaf 10min workout. 

            
Jag skulle inte vilja påstå att jag ser så här graciös ut när jag tränar
Bilden hämtad från: http://angelsblogg.files.wordpress.com/2009/01/dual_action_elliptical_crosstrainer.jpg 


Kram
S

Kommentarer
Postat av: Cilla

hahahahahahahahahaha............. kan inte sluta tänka på hur det ser ut när du tränar + sjunger och sen så kommer grannpojken hahahahahahaha..........

2010-03-23 @ 08:15:02
Postat av: Samira

Ja. det var sjukt kul. Jag skrattar jag med =)

2010-03-23 @ 19:19:59
URL: http://samiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0