Julfesten

Några månader sent, men här är dom. Mina bilder från julfesten. Jag har ganska många från slutet. Men alla har en gemensam nämnare. De är suddigare än suddigast. Man kan väl säga att de följde med oss in i dimman.
Häromdagen så upptäckte jag att jag hade lyckats ställa in en inställning som bara kan ta bilder på kort håll. Var kanske det.

Have fun.


Jag&Carro                    Jag&Jakob             Carro tar en bild på mig


Lisa&Carro                   Carro&Malin                  Carro&Malin


Malin i dimman           Folk i dimman                Carro är glad(?)

Åh, vad jag kom vad jag saknar Carro. Den sista bilden på henne är precis så jag minns henne.
Jag kan sätta pengar på att hon fått en smart idé här. Så svarar Carro "JAAAAAAA!! Så gör vi"

Det är roligt att titta på gamla bilder. Riktigt roligt.

Fick för övrigt en massage. Nacken/ryggen känn så himla mkt bättre. Jag kan numera röra på mig. Hiihii.

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åh vad härliga bilder!

Super fina på er alla! :)

2010-03-25 @ 09:20:52
Postat av: Malin

hihi ja det där var ju verkligen in i dimman-bokstavligen! Carro vi saknar dig!

2010-03-25 @ 12:21:15
URL: http://malincante.blogspot.com
Postat av: Samira

Jaa, å dimmigare vart det under kvällen malin. :)

Du ska se resten av bilderna. Man ser knappt vem det är som jag fotar.



Tack Kicki. =)

2010-03-25 @ 19:42:27
URL: http://samiris.blogg.se/
Postat av: Carolina

Det är ju så jäklans kul att se bilderna. Tror det sista hade med efterfest att göra haha!

2010-03-26 @ 23:15:31
URL: http://casson.blogg.se/
Postat av: Samira

Carro, jag hittade bilderna på oss och folkan. Men ooojoj. De togs nog sent på natten. Vi ser lite...vingliga ut. Haha, för att utrycka det snällt. Och jag står med en cider i handen. Hooho, nä. Den vill jag inte visa =)

2010-03-27 @ 00:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0