IKEA

Idag är det lördag. Anledningen till att jag inte bliggade igår var för att jag å S var iväg å kollade i bröllopsbutiker.  Sen på kvällen var Jakobs kusin G här å mös med oss på kvällen. Det kommer jag att skriva om i ett eget inlägg.

Nu ska vi iallafall snart bege oss till IKEA. Där ska vi bara strosa runt å köpa smågrejer som alltid e bra att ha.
Vi bor supernära IKEA i kungenskurva.
Det går en direktbuss från oss som typ tar 20min. Men en taxichaffis sa en gång att man kunde gå på en kvart. Det lär vi ju kolla upp i vår.

I torsdags fikade jag med finaste Kicki. På vägen hem var det jättekallt, å jag fick vänta på en buss som var sen.
Så när jag kom hem sa det pang, så blev jag sjuk.
Så igår när G var på besök var jag så rolig att jag gick å la mig för att jag fick feber.
Tack å hej.
Det här är (tror jag) första helgen 2010 som jag å Jakob e lediga samtidigt och inte har ett fullspäckat helgschema.
Det har alltid varit någonting, vilket såklart är jätteroligt.
Men denna helg ska vi bara vara med varandra. Utan ett schema, bara ta dagen som den kommer. Känns jätteskönt.

Nu ska vi springa iväg. Ni hittar på i kungenskurva kollandes på kök och kökstillbehör.

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0