IKEA 2

Idag var vi vid kungens kurva i många timmar. Vivar på mediamarkt, mio och sedan IKEA.
Mio och ikea var min abutiker. Och mediamarkt var hans.

Jag köpte han födelsedagspresent redan nu. Eller vi köpte den tillsammans. En iMac vart det. Så nu är han lika glad som en liten pojke på julafton. Jätteroligt.

Och jag e helt slut. Känner mig lite tråkig som inte bloggat alls idag och igår. Det blir ändring på det imorrn.

Självklart vart det den obligatoriska lunchen där. Så när vi kom hem så gjorde vi både ravioli och en jättepirog. Jättepirogen vart väl lite sådär. Har en bild som visar hur smaskig den såg ut. Jag håller även på den ett tag.

Jag e ju fortfarande dålig, så jag skyller på det nu när jag lägger mig.

Här är lite bilder från idag!

  
Tåårta                          Pussen                  Morris

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0