Härliga måndag

Det är skönt att börja den nya veckan på ett ordentligt sätt. Nu sitter jag å älsklingen på tåget. Han börjar jobba tidigt å jag ska passa på å träna.
Jag bloggar alltså från mobilen. Undrar om det kommer att se likadant ut.

Igår så lagade jag tre olika rätter i syfte för att göra matlådor.
Wow, jag har fått en nyfunnen respekt för kockar!! Det var tufft att stå så länge. Men rätterna blev bra!! Så då borde både jag å älskligen ha med oss mat alltså? Nejnej, minnet svek mig. Men imorrn så!!

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Malin

Va duktigt att träna på morgonen! fick ju panik där ett tag när jag trodde att du täkte börja sent idag haha!



Min plan idag är att hoppa av tidigare och promenera en bit till jobbet. du får se sen om jag verkligen gör det!

2010-03-08 @ 09:53:13
Postat av: Samira

Hiihi, du är så rolig =)

2010-03-12 @ 19:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0