Go nuts?

De säljer nötbladningar på mitt jobb som är exremt goda. Jag har stoppat i mig många burkar i veckan den senaste månaden.
Men allt gott har ju sitt slut. Nu när jag äter nötter så får jag maknip. Det är som kvoten nötter är uppfylld denna månad. Så därför står en halvt uppäten sådan burk på min plats på jobbet. Ropandes efter mig... Hoppas att Camilla äter upp den i heglen.
Camilla, ät upp nötterna! =)

Igår åt jag choklad som fredagsmys. Choklad med nötter i. Magknipet kom tillbaka med råge. Sitter kvar lite idag.
Så nu blir det nötförbud ett tag.

Idag har jag pluggat, städat lite. Och nu ska jag börja fixa mig lite för att åka till min syster. De ska på 30-års fest å behöve en barnvakt.
Jag å Jakob hoppar gärna in å fyller den rollen. Ska bli riktigt spännande. Borde jag köpa med nån ny skinande leksak, så att den söta bebisen inte förvandlas till ett monster när vi e ensama med honom. Scary.
Får fundera på det. =)

Kram
S


Kommentarer
Postat av: Camilla

haha, jag satte faktiskt i mig nötterna igår. Nästa gång du är sugen på nötter måste du lcva att säga till, så jag kan köpa dom åt dig!

2010-03-07 @ 11:24:26
Postat av: Camilla

haha, jag satte faktiskt i mig nötterna igår. Nästa gång du är sugen på nötter måste du lcva att säga till, så jag kan köpa dom åt dig!

2010-03-07 @ 11:24:43
Postat av: Camilla

oj, blev dubblelt upp. Det ska vara lova, inte lcva :P

2010-03-07 @ 11:25:47
Postat av: Samira

haha, knäppis. Nejnej, nu får det vara nog med nötter på ett tag. Men kanske en kaffe =)

Mmmm, kaffe!!

2010-03-12 @ 19:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0