Fint flyt

Jag har fått ett fint flyt den här veckan. Jag jobbar kväll. Alltid när jag jobbar kväll tar jag det som en ursäkt till att sova i evigheter - oavsett vilken tid jag gått å lagt mig.

Den här veckan har jag gått upp senast 8.30 (alltså inte supertidigt). Jag har ständigt haft ett lykorus för att det känns som att jag hinner med så mkt mer. Vilket kanske är en självklarhet för er andra.
Idag gick jag upp tidigt, fixade en grej till jobbet. Sen har jag bara slappat. Funderat lite på framtiden å allt sånt där.

Nu har jag nog nästan bestämt att vi kommer att hyra en bil till påsk. Vi ska till degan med Jakobs kusin. Kan vara kul att sitta å bubbla i en bil. Skulle vara kul att köra igen.
Nackdelen med att köra är att man får ett otroligt sug att köpa bil.
Fast, vad skulle vi ha bilen till??

Nu bär jag av till jobbet!

Kram
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0