Fiika med Kiika

Imorrn blir det en favorit i repris. Jag ska fiika med kiika efter jobbet.
Vi har som tradition att fika på torsdagar när jag jobbar kväll.

Vi möts upp på centralen vi 21 så sitter vi där i typ 1½ timme och bara snackar skit och kommer ikapp i varandras liv.

Nu har det hänt massor i Kickis liv. Så jag spetsar öronen.
Kicki, jag vill höra A-L-L-T!

Jag ser fram emot det supermkt. Och har markerat det med rosa i min kalender. Nej Kicki, du får inte byta färg i min kalender om du skulle vilja det.


                Kaaaaffe!
       

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Kiika

jag vill vara BLÅ!! haha! nej, rosa är perffa!

Ring ikväll när du är på väg så her jag mig hemifrån!

2010-03-18 @ 09:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0