Bröllopsmässa på skansen

I helgen är det bröllopsmässa på skansen. Ska bli så roligt att gå dit. Skansen har alltid varit ett hett alternativ för oss och vårt bröllop.
Vi har ju bestämt oss för en herrgård nu. Men det kan alltid vara roligt å se vad det finns för olika prisalternativ.
Är det nån annan som ska dit i helgen?

Älsklingen å jag hade planerat länge att vi skulle dit tillsammans. Men nu jobbar han såklart. Väldigt tråkigt.
Men jag tänkte ta bilder å visa honom i efterhand. Kanske får ni se några bilder med. Om ni vill såklart.

Mående status idag: nackspärr från hell. Är dock bättre nu om man jämför med hur det var imorse. Det går alltså framåt. Imorrn så är jag nog besvärsfri. Perfekt till helgen!

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Linda

Har ni bokat ställe än? Om inte, ett tips.... var ute i supergod tid. När vi skulle gifta oss så tyckte jag att 9 mån innan bröllopsdatum var god tid men då var vårt tilltänkta ställe redan uppbokat...

2010-03-26 @ 00:03:39
URL: http://limars.blogg.se/
Postat av: Samira

Vad trist! Vilket ställe hade ni tänkt er? Jorå, vi ska boka alldeles strax. Vi är ganska flexibla med datumet. Så förhoppningsvis lär det gå bra :)

2010-03-26 @ 00:42:15
Postat av: Linda

Vi hade tänkt Hågelby Park. Vi hade redan bestämt datum och envisa som vi var ville vi inte ändra det. Det blev annan lokal och bra ändå! ;)

2010-03-27 @ 22:03:51
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0