99% säker

Jag är 99% säker på vilken klänningen blir. Det är från samma hemsida som klänningarna nedan. Men det är inte nån av dem.

Jag, min syster å hennes man kom överäns om att det blir den igår. Och idag ska jag nog beställa den. Det är en modell som man kan ta till skräddaren om något inte skulle passa. Så det blir nog bra.

Men jag har nog bestämt mig för att inte visa den för någon. Visade den faktiskt för Camilla, men känner att det blir lite trist.
Det är SÅ svårt att hålla det inne för Jakob. Men jag ska försöka. Eventuellt kan jag ta fram tre olika modeller som han kan få se. Så att han kan lämna ett omdöme om alla tre. Fast han inte fått veta vilken det exakt blir.
Jätteroligt!!

Klänningen är ett riktigt fynd med. Den kostar endast 2500kr!!

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Camilla

jag tycker du ska hålla tyst helt för Jacob så det blir en total överraskning :) Men jag förstår att det är svårt!

2010-03-16 @ 11:02:15
Postat av: Samira

Jag kunde inte hålla mig. Visade honom igår. Men han kommer inte att minnas den om 1½år. Det e jag helt säker på. =)

2010-03-16 @ 14:46:17
Postat av: Carolina

I want to see it too :D

2010-03-20 @ 05:25:13
URL: http://casson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0