30års kalas

Nu har vi kommit till det året där min årskull fyller 30. Som tur är så fyller jag sent på året.
Igår var jag å älsklingen bjudna på min barndomsvän M överrasknings party.
Vi åt gott på en restaurang i stan. Överaskningsmomentet fungerade lite sisådär då han som skulle köra M till stöllet missuppfatttade lite. De skulle komma 19.15, han var där med henne 19.00 - prick.
Så de kom innan många gäster. Hahaha!

Hur som helst var det en fin kväll.
Som slutade med att han friade till henne. Så jag skulle gissa på att även dem kommer att gifta sig 2011. Superroligt!!
Nu är det ännu en som man kan dela idéer med.

Jag vet att jag varit lite dålig på att uppdatera. Har varit ganska mycket med jobb, skola och trötthet.
I helgen så planerar jag att vara klar med kursen, å då blir det bättre.

Idag är jag å älsklingen lediga. Vi skulle behöva städa, och jag skulle behöva plugga. Självklart blir det en tripp till stan med lite bio då istället.
Självklart!
Nu måste jag rusa.

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0