30/3 1985

Det året föddes den finaste personen på världen. Jag skulle kunna tråka ut er med att berätta exakt hur mycket jag älskar den här fina killen. För allt som finns hos honom, allt, älskar jag.
Jag är väl medveten om vilken tur jag har haft. Och jag tar villigt emot allt negativt som händer gånger 100 bara jag får dela mitt liv med honom.

Ett exempel som visar varför han är så älskvärd är för att han för några minuter sen stod och sjöng högt i duschen med en gubbröst. Jag kan inte beskriva rösten på ett annat sätt än en gubbröst. Det är extremt roligt när han gör "gubben". Och det är ännu roligare att han underhåller sig själv med den i duschen.
Nu ska jag sluta, som sagt, min kärlek till honom intresserar nog bara oss egentligen. Men jag vill skrika ut min tacksamhet högt.
Du är bäst puss.

Idag så åt vi gemensam frukost och stressade iväg till jobbet. Efter jobbet åkte vi hem till min syster. Där vi vart bjudna på smoothie´s. Min systers man, Nikos, gör grymma smoothies. Och jag hade tagit med mig kameran bara för att ta en bild på dem. Men glömde såklart att ta bilden. Well well, det innebär bara att Nikos måste göra ett par till åt oss.. Mums!

Meningen var att vi skulle åka och äta på restaurang. Men vi beslöt oss för att köpa hem ett par cheeseburgare och godis för att mysa.
Sagt å gjort.

Och vet ni vad? Vi avslutade det hela med en smoothie. Is, glass och kaffe var det i den. Sjukt god. Smakade i stort sett likadant som frappuchinon vi köpte på starbucks i grekland. Staaaarbuuucks...mmmm.

Tog lite bilder idag för att summera hans dag.


Vid kvarnbergsplans busstation


Finaste + systers bebis.


Han ser lurig ut för att han tjyvat sugrör. Sen njuter han av framgången


Ena katten sov när vi mumsade smoothies, den andre ville smaka. Men icke!

Kram
S


Kommentarer
Postat av: Kicki

Åh vad fint skrivet! :) Hoppas mr J läser din blogg så han ser hur uppskattad o älskad han är av dig!



kramkram!

2010-03-31 @ 09:15:57
Postat av: Malin

Det var verkligen fint! och det finaste är att jag tror han känner exakt samma sak för dig..bara det att han är lite mer sparsmakad i sitt uttryck;-) hihi!

2010-03-31 @ 23:29:53
URL: http://malincante.blogspot.com
Postat av: Samira

Söta ni är båda två. =)

2010-04-01 @ 09:50:06
URL: http://samiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0