1/12 2009

Är ett alldeles speciellt datum för oss. Det var dagen vi bytte ringar. Vi har det som förlovningsdatum.


Jakob friade till mig 16/11. Anledningen till att vi förlovade oss 1/12 var för att ringarna behövde beställas. Så var det ett fint datum med. Perfekt!

Det var helt perfekt. Det var en måndag och han var ledig från jobbet. Vi möttes på stan efter jag hade slutat jobba.
Och där, utanför Åhléns, så friade han.
Kanske låter lite komiskt. Men det var helt perfekt.Det var så oss.
Vi träffade första gången utanför konsum nere på centralstationen, klart att vi skulle ta det här steget utanför en annan stor butik.


Vi bytte ringar och gjorde förlovningen officiell på restaurangen Grill i sthlm, 1/12 2009. Allt de har på sin meny grillas. Förrätterna, varmrätterna och efterrätterna (!?!).
Det var supersmarrigt. Och det är helt klart min favoritrestaurang. Vi fick sitta i en jätteromantisk avdelning. Det var vita möbler och kristallkronor överallt. (Fast det kanske det var i resten av restaurangen också?).

Dåliga som vi är så hade vi glömt kameran. Men Jakob tog ett par bilder med sin telefon.


  
      Samira          Tom matbricka      Älsklingen


Helt klart en av de bästa kvällarna i mitt liv! Om inte den bästa…

Vi såg även Melker. Han var lång.


Kram
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0