Sommarhus

Förra året var jag småsugen på att skaffa ett sommarhus. Nu har suget kommit tillbaka.
Åååh vad mysigt det skulle vara. Jag vill ha ett sommarhus i Degerfors.

När man tittar på priserna så vill man ju slå till direkt. Och jag tror bestämt att Jakob e sugen han med.
Om vi inte köper lägenhet i slutet av sommaren så kan det hända att det blir ett sommarhus istället.
Man kan liksom få en fräsch villa för 395 000kr. Och nyss hittade jag en gård, en G-Å-R-D, där man kan ha hästar å hela tjottahejtigt för 675 000kr! Helt sjukt.
Som tur är så har jag en karl som är väldigt jordnära. Jag har ju en tendens att sväva iväg i fantasiernas land. Men tro mig, även han är sugen på den där gården.
Tänk vad min kropp och sinne skulle må bra ute på landet.

Nåja.

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0