Skandal

Just nu så är det nånslags konferans om nya iPhone. Jag har en iPhone och jag gillar den. Jakob har en iPhone som han...avgudar.
Jakob är lite av en mobilnörd och brukar vanligtvis byta mobil var 3:e månad (en förmån han har genom jobbet).
Just den förmånen tycker han nog mest om. Men nu har han varit lugn i snart ett år. På grund av hans kärlek till iPhone. Lite rart.

Men som sagt. Nu är det där j-kla konferensen. Han sitter å tittar på en hemsida som antecknar all info som sägs. Det här borde inte störa mig, men gör det av två anledningar.
1. Den stora datorn står på vardagsrumsbordet då vi nyss kollade på film. Och den blockerar teven. Jättekul!
2. Han bad mig att inte göra så att han skulle behöva välja mellan mej å den nya iPhonen. Hmpf!

Jag frågade lite ödmjukt om hans skulle välja mig då. Då var han bara tyst..hahah.
Lite oförskämt va?

Nu vet vi ju allihopa att han skojar. Men det är endå lite hmpf på den :)
Hahhaa.

Kram
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0