Hälg

Nu har min helg börjat. Jag sitter dock kvar på jobbet. Varför kan man ju undra.
Jag trivs att sitta här å privatsurfa. Thats me.
Sen så tycker jag att det är ganska mysigt att varva ner innan man går hem för helgen.

Vi ska på bio idag. Vi ska se en film som jag har föreslagit. A-team!
Jag älskade serien när jag var liten. och det känns sjukt roligt att de har gjort en film av den.
Hur tjejig är jag nu? jag ser denna före jag ser sex and the city filmen.
Nästan så att man får skämmas.....jag går med två grabbar. då är det väl ok?

Nä, nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen fira av min arbetsvecka genom att mobba mina kollgor.
Stackars Malin... mooohaahahahahaa!!

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Malin

Moahahahah hämnden är ljuv...den kommer när du minst anar det :-)

2010-06-10 @ 18:38:02
URL: http://malincante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0