Den 19juni 2010

Gifter sig kronprinsessan. Jag är en av dem som tycker att det är jätteroligt. Jag är ledig å tänker följa bröllopet på teve. Sådeseå!
Känns som att vi har haft lite tur att kronprinsessan gifter sig i år. Eftersom att alla tidningar exploderat ut med bröllopsspecialnummer.
Jag har nog köpt 90% av de tidningarna som kommit ut. Så jag har ett litet bröllopstidningsbilbliotek hemma.

Inget konstigt med det...inte aaalls!
Har tom börjat köpa engelska tidningar. Där är dock min ursäkt att jag missade pendeltåget å behövde vänta i 30min. Då förstjänade jag en ny, fin, dyr tidning.

Ska du gifta dig inom ett par år? Passa på å bunkra upp med tidningar. Det här lär ju inte hända igen på ett bra tag.
Eller så kan du skaffa ett lånekort hos mig. En ny affärsidé väcktes. Bröllopsbibliotek..hahaha!


Hemma hos oss om ett par år?

Kram
S


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag planerar att ärva dina tidningar ;)

2010-06-06 @ 12:50:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0