Check

Igår var jag ledig med följdes av en ondsint huvudvärk. Vart vila hela dagen på agendan. Fick oxå avboka min dejt med världens bästa Kiika. det var synd.
Nu åker hon snart till Paris, och vi lär inte hinna träffa varandra innan det. Synd. Hoppas att hon får det roligt.

Igår kväll köpte vi oss en varsinn glass. Så satt vi brevid varandra framför datorerna.
Resultatet blev att vi har bokat ALLT till vår resa!! Så sjukt roligt. (Det som är kvar är biljetterna till Disneyland)

Jag kommer att skriva ett inlägg med bilder på hotellen och en liten resplan senare idag. Så att ni får se hur kul vi kommer att ha det.
Resan är inte billig, inte nånstanns. Men vi är faktiskt på 4st olika ställen i 2 länder på 10st dagar.
Vi kommer att vara borta i 10st dagar!! Gud vad härligt! Vad jag ser fram emot detta!
Det här kommer nog vara bland det bästa vi gjort!

För övrigt vill jag tillägga att det är sjukt svårt att hitta fräscha hotell i Paris. Vad har de för standard??
Jag försökte släppa minna obsessa tankar om att det ska vara modernt och fräscht, men det är omöjligt.
Jag kan inte bo på ett ställe som ser ut att ha fastnat i...ja, ingenstans. Bara blaj!! Hotellen ser ut som i en skräckfilm. hur ska man kunna sova gott där?
Hur kan hotellen ha sån standard?
Det fick sluta med att vi bokade ett ap-dyrt hotell. Det känns väl sådär. Men jag kan bara inte släppa på detta. Nej usch!

Jakob kallade mig för hans lilla prinsessa å tyckte att det var jätteroligt att retas.
Jag vet att jag är bortskämd. Självklart är jag det! Jag har bott mitt i sthlm city i stort sett hela mitt liv (där jag bott i sthlm), jag har bott i fräscha lägenheter å jag är rädd för äckligheter.
Ja, jag är en prinessa. Å det innebär alltså att alla som kommer på vårt bröllop får gå på ett prinsessbröllop!
Det ser ni fram emot va?

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0