Barnvakt

Idag ska jag å Jakob sitta barnvakt. Kommer bli superkul. Så direkt efter jobbet ska vi hoppa på tåget till syster.
Vi ska alltså sitta barnvakt till världens mest underbara bebis. Jag tycker verkligen att han e perfekt, men sen har jag förstått att det kanske inte är så jätteroligt alla dagar att ha en bebis som e lika bestämd som han är.

Jag visste faktiskt inte att barn kan börja trotsa redan i 1års åldern. Visste ni det? När bebisen inte får som han vill så står han å ryter å hoppar jämnfota. Hahahaahaha - underbart. Hahahah!!
Säger bara, grattis syster med man. Nä, det blir nog jättebra.

Imorrns ska jag träffa Kicki. Händer mycket den här helgen...förutom jobbet dårå. Som jag nu ska återgå till

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0