A-team

I torsdags var vi på bio. Vi såg A-team. Följde du serien som gick för ett par år sen (ok, kanske lite mer än ett par år...).
Det var mitt förslag att se filmen. Men Jakob var inte svårflörtad.

Direkt så ångrade jag mig när vi satte oss. Tjejen bervid mig satt å skrattade som ett mongo - folk skrattar inte så. Sen så satt hon å bet på naglarna. Det lät smaskigt samtidigt som att hon tuggade på nåt hårt. Jävligt äckligt.
Just på grund av såna här männsikor så avstår jag att se viktiga filmer på bio. Jag blir så lätt distraherad och irriterad. Så hela tiden sitter jag och ställer mej själv frågan hur denna människa kan ha mage att gå på bio. Har man inget vett?

Sen började filmen, och för första gången så kunde jag släppa personen brevid mej. Den var så sjukt rolig. Och det var verkligen som att man reste tillbaka i tiden.
Jag märkte inte av tjejen förns i slutet av filmen. Så jag fick verkligen ro till att njuta.

Så filmen får sjukt bra betyg från mig. Om du var ett A-team fan ska du se den. Punkt!!

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0