Vår resa

Nu ska jag berätta lite om vår resa. Ska se hur långt jag hinner idag.

Alldeles nyss har jag gått igenom 1800st bilder - en hel del med andra ord. Sjukt kul.
Det var som att resa tillbaka till resan. Jag e helt slut på nytt. =)

För att samanfatta lite snabbt..

Skottland: Supervackert! Går inte föreställa sig hur fint det är. Edinburgh är helt klart en stad som vi kommer att resa tillbaka till! Bröllopet var som i en saga

London: Var bara i London i 24h, men vi fick en snabb uppfattning om var allt låg. Superläckert! Dock dyrare än Edinburgh med samma utbud på shopping. Butiken confetti (bröllops mojjänger) väger dock tungt!

Paris: Slog mig inte med storm... Kan vara att man började bli trött. Men mycket uteliggare, underlig standard på hotell (vi fick byta) och rejält svårt att hitta. Vi gick mycket i cirklar. Att se eiffeltornet på kvällen det allra sista vi gjorde räddade Paris. Dyrare än London (20kr för en liten flaska vatten).

Disneyland: OH MY LORD!! Finns bara ett ord, vilket de själva använder flitigt - Magiskt! M-A-G-I-S-K-T!!
De som inte har varit där borde omedelbums åka dit!

Nu ska jag blogga på riktigt med bilder! Hoppas ni får ett hum om hur vi har haft det.

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0