Nu börjar det dra ihop sig

I mitt liv så har alltid alla händelser kommit i en och samma klump. Samma sak gäller nu.
Nu reser vi snart, morris är dålig och jag slutar snart på mitt jobb.

Känns helt jättekonstigt - men samtidigt så ser jag fram emot hösten så himla mycket. Vad kul att det händer grejer. Vad kul att jag får utvecklas.
Jag blir bara mer och mer övertygad över att jag gjort rätt gällande allt (jag har inte tvivlat direkt).

Nu bokade vi nyss klart det sista. Jag kommer att få träffa Musse två dagar! Det är sinnessjukt dyrt att gå in på disneyland, men det blundar vi för.

Jag har skickat bekräftelsemail till alla hotell - det i london chattade jag med. Hahaha! Skitkul! Snacka om att man sätter engelskan på prov. Han kallade mig MRS med...bara det är ett plus.
Jag tror att jag kan ha tagit i lite när det gäller standarden på hotellen. Av nån anledning så såg bilderna på hotels.com värre ut än hotellets egna bilder. Spännande!

Vi har även bestämt att vi ska ha en varsinn kabinväska och varsinna stora väskor. Woohoo! Shopping here i come.
Svaret är ja - jag ska kolla lite efter bröllopsgrejer. Mestadels för att speja lite så att vi kan åka på en weekend med en bröllopsbudget.

Ååh, jag ser fram emot det här så mycket!
Nu är det bara två dagar kvar tills min semester startar. Torsdagen är snart här och när den är påbörjad så räkns den inte länge. Då är det ju bara en dag kvar.
Sinnessjukt!!

Sorry att jag e så dålig med att uppdatera. Jag har haft så fullt upp med att planera och med jobbet. På kvällarna är jag helt slut. Men jag ska bättra mmig. Det lovar jag.

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter kul med en så händelserik semester. Själv har jag inga planer för min utan det blir nog till att ta dagen lite som den kommer.

När slutar du på 3 och vad ska du göra istället? (om du har berättat förut så, förlåt. dåligt minne)



Kram

2010-07-15 @ 22:19:19
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0