Möhippa

I lördags var jag med på Saras möhippa.
Det var jätteroligt. Mycket planering hade gjorts av Maggie och trots att vi spräckte lite av planerna så vart dagen helt fantastisk.

Det började med att vi skulle mötas i gubbängen. En halvtimme tidig satt jag och drack en loka i skuggan. Den var redan smällvarmt klockan 9. Det var en bra idé att köpa den där lokan med andra ord!

Vi skulle överaska henne i deras hus. En miss skedde å Sara var redan hemma när vi kom till huset. Det gjorde inget eftersom att hon endå vart jätteöveraskad.
Sen så satt vi och åt champangefrukost.

Efter det åkte vi till sturebadet haga där Sara fick gå på behandling å vi andra satt å mös på en brygga. Verkligen hur mysigt som helst.
Efter det så åkte vi till djurgården och hade picknick och hängde där.
Efter det vart det grönan.
ååh, jag älskar grönan.

Vi körde 5kamp och åkte två karuseller. Vilda musen - som är min favorit. Och Insane.
Insane åkte bara jag å Sara. Jag tyckte synd om henne att ingen annan ville åka med henne. Så jag tänkte att det kan ju inte vara så farligt. Som liten älskade man ju sånt här.
Fy fan!!
Den var så sjukt läskig att jag verkligen fick dödsångest. Men när vi hade åkt klart ville jag åka den igen. Man fick en skön känsla av att man levde.
Sara skrek som en tjej, lite smårädd med mest för att det var kul. Jag skrek som en lastbilschafför med skogshuggarbakrund.
Har nog aldrig varit så okvinnlig.

Sen så gick resten av tjejerna ut. Jag som var bränd och hade lite solsting fick åka bil hem till dörren :)

Dagen var iallafall superkul!

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jag vill också gå på grönan med dig!! Vi kan skrika okvinnligt ihop haha. Men vänta du bara tills din möhippa, då jäklar!!

2010-07-07 @ 19:10:06
URL: http://malincante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0