X-2000

På fredag när vi åker till Degerfors så kommer vi att åka med X-2000. Swooooosch säger det, sen är man framme.
Vi hittade superbilliga biljetter, 180spänn för både mig och Jakob.
Jackpot!

Vi åker från Stockholm klockan 06.00 - huuhuuhuu. Men vi kommer fram innan 8.00.
Vi kommer då att gå till mässen för att äta lyxfrulle..

Sen ska jag tvinga med Älsklingen till bröllopsvaruhuset som finns i Degan.
Hahaha, Degerfors med 10 000st invånare och ett centrum som egentligen inte alls kan kallas centrum (kallas faktiskt för samhället) har ett bröllopsvaruhus. Hur kul är inte det?
Väldigt! Tycker iaf jag!

Åh, nu vart jag väldigt nostalgisk och längtar så efter att bo i Degan.

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åh vad mysigt! Men du, du kan ju glömma att flytta härifrån, iaf så länge ja finns här! :)

2010-02-17 @ 09:20:36
Postat av: Samira

haha, sötis!

2010-02-17 @ 23:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0