Rusning hem i vinterkylan

                                      

                                            


Melodifestivalen är idag. Jag har alltid varit barnsligt förtjust i melodifestivalen.
Jag slutar jobba 19.30, melodifestivalen börjar 20.00. Det tar minimum en timme hem....den blir svår.
Äh, jag får se reprisen på det jag missar. Inte mer än så..även fast jag vet att jag kommer att sicksacka mellan alla på vägen till pendeltåget och pinna på allt vad jag kan.
Benen kommer att röra sig i takt med tommy lee´s trumpinnar.

Min vän och kollega ska till Grill och äta med hennes kille. De smygstartar på alla hjärtans dag. Låter så mysigt!
Jag å Älsklingen bytte ringar på grill. Det var en superfin kväll!
Så det känns ju lite speciellt.
Hoppas att Camilla och Jörgen får det lika mysigt som vi. Om inte mysigare ;)..

Min älskling har förövrigt världens torraste humor. När jag sa att Camilla skulle till Grill så frågade han om de skulle till Wurren (ett gatukök vid fridhemsplan). Hahahahaha...eller nåt!
Fast jag måste erkänna att jag har nog lika torr humor jag...för visst fick han till det lite. Men det sa jag inte till honom. Han kan gott få grillas lite (...hiihii)

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0