Röta måste man ha ibland

Igår när jag var på väg hem så började jag känna mig lite dum då jag inte hade någon present till Älsklingen.
Något litet ville jag ju iaf ge honom. Så jag bestämde mig för att köpa ett sånt där godishjärta fyllt med choklad.
Men helst ville jag undvika det då jag ätit mig full på godis på jobbet.

Så när jag kommer till t-centralen och går mot pendeln så ser jag att det är ett gäng personer som står samlade runt en plats. Ljudvolymen är högre än normalt och det känns som att det typ är något olagligt på gång.
Ni vet när de står å spelar spel med 3st kort i amerikanska filmer? Precis så var det. Samma stämning och hets liksom.
När jag kommer närmare så ser jag att det var två killar som sålde blommor.
En ros för en tjuga. En blomma vore ju fint. Kollar i plånkan, och vad finns där om inte en ensam tjuga. Där kan den ju inte ligga kvar utan sällskap.
Så jag köpte min första ros till honom. Kändes väldigt fint och speciellt. Dock inte helt lagligt, kan inte tänka mig att de skattar på dem..
Nåja, den rullade in i tidningspapper och transporterades till huddinge.

Jag hann hoppa in på ICA och köpa en söt lite nalle-sak med. Helt plötsligt kände jag mig ganska stolt. Och tänkte att jag skulle bräda honom i söthet.

Tror ni inte att rackarn har ställt sig och gjort mat? Och efterrätt?
När jag kom in för dörrn så var det nystädat och det var ljus tända i hela lägenheten.
Jag måste säga att det kändes helt okej! Ganska så underbart faktiskt.

Han är bäst!

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0