Problemet med tajta byxor

Imorse när jag skulle till jobbet så tänkte jag helt fel angående tiden.

Det slutade med att jag fick 10min på mig att fixa mig. Då menar vi att klä på mig rätt kläder, borta tänderna, sätta i linserna med mera.
Ja, ni förstår väl paniken? Egentligen var det lite mindre än 10min då bussen gick efter 10min..

Jag satte på mig ett par byxor som är lite tajta vid magen. Ingen fara så länge man har skärp. Jag hittade inte skärpjäveln.
Så nu sitter jag här, med byxor som glider ner och sätter sig på blåsan. Och trycker och trycker.
I vanliga fall springer jag mycket på toaletten. Men idag är det överdrivet.
Det är helt klart byxornas fel. Jag känner hur de anstränger sig för att klämma ut det som är i blåsan..

När Älsklingen såg mig imorse sa han att jag såg sliten ut. Haha!!
Ja, han är iallafall ärlig =)

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0