Melodifestivalen

Vann rätt låtar?
Jorå, jag måste säga att jag tyckte det.
Vad tycker du?

Klockan 3 går vårt tåg. Tågen har ju varit helt inställda i typ ett dygn. Men nu verkar de kommit igång igen. Vi kan ju alltid hoppas.
Jag tror att vi kommer att komma prick i tid. Bara för att man är beredd på förseningar.

När jag kommer hem så ska jag gosa med kissarna, duscha, laga mat och sen ska jag sätta mig här och skriva ett inlägg.
Sens ka jag läsa alla bloggar som jag följer och svara på alla era roliga kommentarer. Så kika in vid senast 20 idag (beroende på tågförseningen) så kommer ni se svar på era kommentarer.

Stor Kram
S


Kommentarer
Postat av: Malin

haha det blev inget av det där va? hörde att ni är fast i Degan :-/ Surt sa räven! Jag ska gå skittidigt till tåget imorn, vägrar sitta fast och trängas. Synd att man inte bor på blåa linjen längre..

Hörs imorn gums!

2010-02-21 @ 21:52:54
Postat av: Samira

Jag var nog lite väl optimistisk där =)

Men jag hade känslan av att det skulle gå precis som vanligt. Men min känsla hade visst fel.

Tycker synd om dej som fick trängas i morgonstressen!!

2010-02-24 @ 09:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0