Horses

Många vet inte hur besatt jag är av hästar. Jag älskar hästar!
Jag önskar att jag hade en egen häst. Att jag hade tiden till det.

Det finns inget mysigare än att gosa in sig i deras päls, pussa den mjuka mulen och att mocka(!!).
Även fast de är så stora djur så får man en sådan personlig kontakt med dem. De är verkligen helt otroliga.
Och de har stora personligheter.
Det finns faktiskt inte något annan djur som kan beröra mig så mycket.

När jag blir gammal så ska jag se till att vi bor på landet. Så att jag å våra barn kan ha hästar. Tänk vad sött med en lite shettis eller en liten ponny till ungarna!
Planen är såklart att även älsklingen ska bli frälst....men där har jag inte fått någon större framgång än.
Han skulle ju vara assöt i ridbyxor med ridstövlar..hahaha!!

Kram
S


Kommentarer
Postat av: Camilla

Klart ungarna ska ha en shettis, hehe

2010-02-17 @ 09:55:16
Postat av: Samira

Eller hur!! Inget snack om saken. =)

2010-02-17 @ 23:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0