Hjälpa eller stjälpa?

Igår så var vi och handlade allt till Älsklingens mammas kalas.
Jag kände mig lite halvdum efter ett tag eftersom att jag inte gjorde nåt annat än att stå å titta på. Kände mig som ett fån faktiskt.

Så jag fick ansvaret att lägga in allt kallskuret (från charken) i kundvagnen. Inga problem. Då får jag känna mig lite duktig samtidgt som jag iallafall underlättar lite för hans mamma.
När vi står i kassan med alla deras varor så händer det..
"Var är alla varor från charken?"
Jag insåg på en gång vad jag hade gjort. Det var hur mkt folk som helst på ICA, och uppgivenheten var stor..
Min dumhetskänsla kom helt plötsligt tillbaka, men en liten dos skam på köpet.

Men då händer det!
En tant kommer springandes och säger att hon hittat en drös charkgrejer i sin vagn som inte är hennes.
Ooh ja, det var våra varor.
Det var ju skönt att han mamma inte behövde springa in igen.
Men skammen var lite större när hela Ica vart inblandade.

Skönt att höra att jag beter mig likadant som hemma va??

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag döööööör, hahahahahaha!

2010-02-20 @ 19:09:45
Postat av: Linda

*asg*

2010-02-20 @ 23:51:07
Postat av: Samira

Hahah, ja. Vad säger man? =)

2010-02-24 @ 09:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0