Har haft en blogg-paus

Jag ha varit borta ett bra tag. Jag har haft en blogg-paus skulle man kunna säga.

Anledningen var egentligen för att jag har svårt för att inte berätta allt som jag har i mitt huvud. Och det hände en grej som skulle hållas hemlig. Självklart kunde jag inte hålla mig från att säga det till alla jag träffade. Det här är nog en av mina största svagheter.
Det viktigaste var att Älsklingens familj inte fick reda på det, då vi skulle berätta det vi jul. (Hans familj bor ju i värmland).
Vad var det som hände då undrar ni.

Vi förlovade oss!
1/12-09.
Och det slutar inte där. Vi har redan bestämt att vi ska gifta oss 2011. Hur kul som helst!
Jag har varit sugen på det här sen första gången jag såg honom. Det känns så overkligt att det verkligen är på gång nu.
Eller jo, nu har det börjat smälta in lite.

Så nu kommer den här bloggen få handla en hel del om våra bröllopsplaner.
Har du några tips och ideér så kommentera eller maila! Jag är öppen för alla tips!

Kram
S


Kommentarer
Postat av: Linda

ÅÅÅÅÅÅHHHHHH, så roligt för er! =)Grattis! kram

2010-02-11 @ 13:50:23
Postat av: Samira

Tacktack =)

2010-02-11 @ 23:04:26
Postat av: Ida

woooho! gud va roligt att läsa om det ser framemot, myyyycket fina ringar tjejen!

2010-02-14 @ 17:34:20
URL: http://idabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0