Granny

Jag tänkte på den här videon när jag fick nedan historia berättad för mig.
Denna video är supergammal. Och jag visade den för Älsklingen tidigt i vårt förhållande.
Sätt på ljudet, jag älskar låten! Jag måste varna dig. Låten sätter sig snabbt och man kan inte hålla sig från att sjunga den.

Så nu har en av vår hemligheter kommit fram. Hahaha.

http://www.youtube.com/watch?v=b2KeF3qteDw

Ni som kan får gärna lära mig hur man får in klipp i bloggen. Känns lite 90-tal att klistra in en länk..hiihi

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du markerar ett ord, sen klickar du på knappen med två kedjor i menyn. Då får du skriva in länken :)

2010-02-19 @ 12:07:46
Postat av: Samira

Men jag vill ha så som Carro brukar ha. Att man liksom ser filmen. Fast det kanske blir så om man gör som du säger? Ska visa på jobbet. Kan ju inte förklara ordentligt =)

2010-02-24 @ 09:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0