Gillar´t

Jag försöker ha ett öppet sinne... Men jag måste säga att jag är lite småförtjust i tanken på ett herrgårdsbröllop. (Ok, galet förtjust)
Hur ska jag kunna ha ett öppet sinne när det är så fint..?

Den här bilden som jag hittat på Garpenbergs Herrrgårds hemsida är så tilltalande.
Det är lite av drömmen som man hade som liten.

Vad ska man gå på? Bröllop i sthlm eller bröllop på en herrgård? Sjukt j-lva svårt!
Lantfia som jag är så lockar ju herrgårn. Men bekvämligheten i att ha allt nära känns ju oxå väldigt bra måste jag säga.

Nu ska jag tänka på annat en stund annars blir jag totalt bananas

Garpenbergs Herrgård (www.garpenbergsherrgard.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0