En timme

Man kan säga att det tar en timme för oss att resa från Huddinge. Till nästan vilket resmål som helst.
Jobbet - en timme, karlaplan - en timme, liljeholmen - en timme, råcksta - en timme, sundbyberg - en timme.
Är inte det lite kul?

Okej, till stan kanske det tar en halvtimme...

Det är väldigt lätt att hålla kollapå restiden dock. Hm, ska jag till liljeholmen. Ja, men då tar det ju en timme att åka.
Hahhaha! Perfekt för min senila hjärna!

Tack kicki för en supermysig kväll. Karlaplan till huddinge - 40min (WOOW).
Sprang in i h-vete till pendeltåget..men jag hann =)

Nattis!
Kram
S

Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha Reeeekord!! :) Tack själv! Super mysigt och kul som vanligt att träffa dig! Kramkram!

2010-02-18 @ 09:29:05
Postat av: Camilla

Men Samira, 23.30? Skulle inte du börja lägga dig i tid? ;)

2010-02-18 @ 09:35:35
Postat av: Samira

Jag hade nyss kommit hem. Haha, men jag e ledig idag så jag sov lite extra länge på morgonen. Så det jämnade nog ut sig.



Detsamma Kicki. Det här får vi göra om snart!



Kram på er båda.

2010-02-18 @ 13:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0