Bugabuga-boooo

Hahaha, igår var jag hemma hos en god vän.
Hon berättade något som var så sjukt roligt, att jag måste berätta hennes historia här!

Hurtig som hon är var hon och tränade. Men smög ut till omklädningsrummet när strechningen började.
När hon kommer in i omklädningsrummet så ser hon att en knäpp tant, 70år, har hunnit före henne och nu står naken framför spegeln.
Anledningen till att min vän vet att tanten är knäpp är for att de varit på många pass tillsammans. Och hon är inte bara alltid barfota utan ger ifrån sig diverse glädetjut och hänger inte med alls i korografin (okej, där känner jag igen mej).

Min vän känner att stämingen är lite udda, så hon går snabbt till sitt skåp för att hämta hennes grejer. (Den yngeln bor nära gymmet så hon kommer hem på 2röda).
När hon vänder sig om för att gå så står tanten där - igen 70år. Hon har smugit sig fram bakom min vän.
Tantten tittar lite skumt på min vän, man skulle nog kunna kalla det busigt.
Så händer något som min vän inte var beredd på...

Tanten ställer sig och säger bugabuga-boooo. Samtidigt som hon svänger på kroppen och flaxar med sina boobies. Ja!! Hon e fortfarande helt spritt språngandes naken!!
Hahahahahahahah! Hur kul är det inte!!?!??!

Hur skulle man själv reagerat?
Ja, nu vet jag vad jag kommer att tänka på nästa gång nån säger "bugabuga-booo"!

Jag skrattar fortfarande!!

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Linda

asg*

2010-02-18 @ 15:41:11
Postat av: Camilla

haha, det låter ju helt stört.. Hon måste ju vara lite dement tanten!

2010-02-19 @ 12:11:10
Postat av: Samira

Hahahaha. Sjukt roligt!

2010-02-24 @ 09:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0