Alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag.
Om du skulle ha missat det..

Jag har blandade känslor inför en dag som denna. Jag kan tycka att det är lite onödigt att ha en utsatt dag där man ska uppvakta varandra. Det skulle ju vara roligare om vi gjorde det varje dag. Samtidigt som jag tycker att det är lite kul att det är en utsatt dag där man får unna sig lite lyx. Det kanske inte är konstigt att jag ibland får beslutsångest å känner mig lite dubbeltydig...

Idag kommer jag att rusa hem igen (sa jag att jag hann till melodifestivalen igår? Missade bara första låten!) för att äta nåt gott med Älsklingen.
I fredags när jag åkte hem så hoppade jag in på pocketshoppen. Där hittade jag en bok åt honom. En bok som han velat ha innan jul.
Jackpot!! Men kunde jag hålla mig och spara den till present för idag? Nejnej. Nej.
Näpp.
Så nu blir det att försöka komma på nåt annat. Inte lätt.
Igår hade han köpt en hel drös böcker med. Så nu har vi nog sammanlagt en 10-tal böcker som väntas på att läsas! Så roligt!
Sen var det företagsekonomi som börjar på måndag...hm. Vet inte om den boken är lika lockande som de andra 10.

Älsklingen gjorde en frukostmacka till mig som jag kunde ta med. I påsen hade han packat ner ett par ballerinakex och en kokosboll. Han är världsbäst!

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0