1år!

Min systers plutt firar sin 1årsdag nästa lördag. Känns jätteroligt. Det är faktiskt helt fantastiskt att få följa honom.
Från att ha varit en ständigt skrikande kolik-unge, till att nu vara en gosig och lekfull liten grej.
När jag var hemma hos dem förra veckan så satt han vid sin back leksaker. Och gick igenom leksak efter leksak. Helt själv. Han satt å pillade med dem hur länge som helst. Inspekterade dem från topp till tå.
Då var han långt ifrån den skrikande kolikbebisen. Han var i fullständig harmoni. =)

Han visade sin "Elmo" leksak som skrattar supergulligt. När leksaken var i full gång så tittade bebisen inte på leksaken. Utan han tittade stolt på mig. Så himla sött.
Det går inte riktigt förklara, jag får filma när han visar den för Jakob för att ni ska få se.
Den är tydligen hans favoritleksak.

Nu är det dags att sätta igång igen.

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0