Sista helgen som arbetstagare

Okej, det här var sista helgen där jag har ett jobb.
Känns lite jobbigt. Var sjukt längesen jag var arbetslös. Jag kommer att sakna att ha en destination på morgonen.

Men!! Jag gjorde det och ser det fortfarande som ett guldtillfälle. När jag nu hittar mitt drömjobb så har jag ingen onödig uppsägningstid utan kan börja på en gång.
Och det visar lite hur jag är som arbetstagare...tillgänglig. Jag ska fortsätta att vara det. Enda skillnaden är att jag blir det från början nu alltså.

Idag ska vi iväg till kungens kurva och storhandla. Ska bli så himla roligt. Jag är verkligen taggad på att göra riktigt god mat åt min hårt arbetandes man.
Så nu ska jag in och surfa efter recept. Och jag ska haka på Millas tåg...lägga upp bilder och dela med mig av de rätter som jag lyckas lite extra med.
Ska bli kul!!

Malin kommer inte att vara på jobbet imorrn. Men jag funderar på att be henne komma över på lunchen. Känns så himla konstigt annars.
Milla är kvar framt ill på tisdag precis som jag. Så det är ju lite normalt iallafall.

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0