Sista dagen på jobbet

Imorgon är det min sista dag på 3. Har nog förnekat att detta verkligen ska ske.
Känns helt ärligt jättekonstigt. Men också jättebra.
Man vinner inget om man inte satsar något.

Idag har vi varit lite vilda. Vi har gjort texmexbullar = starka köttbullar.
Vi vart lite besvikna då vi trodde att de skulle vara asstarka. Man undrade lite var starkheten var.
Men de var endå väldigt goda.

Sen så har jag bakat medan Jakob har sprungit runt som en tok och städat i alla lådor och bland våra papper.
Nu har vi total koll här hemma. Och nybakta hallongrottor.

Det tog ett tag innan jag förstod mig på matberedaren. Fråga mig inte varför jag inte använder den oftare - vilken drömmaskin.
Tack snälla familjen Karlsson för den fina julklappen (Jakobs familj). Den är verkligen super!!

Mina grottor ser dock inte lika proffsiga ut som Jakobs mammas gjorde. Jag får nog släta över deras utseende med ett par skämt imorrn. Tänkte att det skulle vara kul att bjuda teamet och ett par till på något personligt och hembakat. Bakat med själen.

Jag glömde såklart att ta en bild på mina fina köttbullar (som vart helt perfekta). Men jag tog en bild på mina hallon och blåbärsgrottor.
Det är smaken som räknas.

Camilla var lite dålig idag. Hoppas verkligen att hon är frisk nog för att komma till jobbet imorrn. Skulle vara så himla tråkigt att sluta på 3 utan att få ett riktigt hejdå från henne på arbetsplatsen.

Nä, nu ska jag testköra en grotta!!



Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0