Lite senare..känns fortfarande orutinerat

Okej, nu har jag piggnat till lite. Inte så jättemycket...men lite.
Det var många år sen jag var såhär bakis. Men för att citera min goda vän Camilla så var det värt det.
Vi hade så himla roligt. Ja, det var nog en av de bästa kvällarna på flera år med.

Först kom jag å Jakob 20min sent till restaurangen. Kändes pinsamt först. Men sen insåg vi att de andra fått i sig lite törstsläckande alkohol. Så det verkade inte vara någon som direkt kommit till skada av att vänta på maten.
Maten var god och den slank ner väldans fort tillsammans med vinet.
Sen gick vi ner till källaren där de hade baren.
Fruktansvärt dyra drinkar, på min tid kostade för sjutton en 6a under hundralappen...nästan ialla fall.

Ska jag vara helt ärlig så vart det en del alkohol. Men drinken jag hittade var så himla god. Kicki hade älskat den!
Den smakade vanilj, och vaniljsmaken är kvar än idag.
Hade jag vetat det så hade jag inte druckigt så många..hahaha =)

Det var sån sjukt bra stämning och alla hade tokigt kul. Vi gick vidare till Ohlssons skor.
Stället är ganska litet. Jag gillart.

På nattbussen hem var det ett gäng som hade en stor jäkla högtalare med sig och spelade housemusik.

Väl hemma så sov man gott. Snark.

Idag ska vi på bio och äta middag med Jakobs kusin och hans tjej. Ska bli jättekul.
Hoppas att bakisheten har hunnit försvinna tills dess.

Någon rutinerad som har tips till orutinerade Samira?
Hur gör man för att få må bra nu resten av dagen?

Jag vill avsluta med att säga att det var en sjukt rolig kväll. Och det känns verkligen som att man lämnar företaget med flaggan i topp :)

Kram
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0