Lite parti

Idag ska vi samlas en hel del från jobbet å gå på en afterwork. Ska bli jätteroligt.
Vi ska äta en god middag och dricka roliga drinkar..

Idag är malins sista arbetsdag (jag å Camilla jobbar tom tisdag nästa vecka) och det ska inte gå obemärkt.
Jag är ledig idag eftersom att jag jobbade förra helgen. Eftersom att jag kommer åt jobbmailen i mobilen så har jag sett att det är en hel del som händer idag. Stackarna, nu får de det jättestressigt.

Jag ser fram emot den här eftermiddagen. Det kommer att bli så skoj.

Nu måste jag börja fixa å trixa. :)

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Cissi

Godmorgon! Allt bra med dig? :)

2010-08-27 @ 10:39:44
URL: http://cviklund,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0