Konka?

Min favoritbutik -som vi var i när vi var i London men tänkte "nää, vi behöver inte handla grejer nu, vi beställer grejerna från nätet".
Där jag har hittat i stort sett ALLT jag vill ha till bröllopet. Smågrejer som var billiga helt enkelt.

Förra veckan gnällde jag på bloggen om att jag inte kom in på deras webb-butik. Jag har testat alla dagar efter det, och det funkar inte. Så då skickade jag ett mail - inget svar.

Idag när jag går in på sidan så verkar de ha gått i konkurs. Shit vad irriterande!! Tänk om vi iallafall hade köpt de där grejerna som jag bara har sett där.
Nåja, det är roligt att leta bröllopsgrejer, det är väl bara att börja om från ruta ett. Men det är synd när man hittat nåt så bra..

Idag är jag ledig. Har tagit en fiiin sovmorgon och ska möta upp mamsen senare.

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Camilla

Om dom konkat borde dom väl ha en utförsäljning? :)

2010-08-19 @ 15:14:18
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Samira

det verkar som att de har lagt ner helt. kanske inte är konka. Men de som har gjort beställningar verkar inte ens få dem. Synd

2010-08-19 @ 16:20:15
URL: http://samiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0