Jag är inte sjuk

Jag mår jättedåligt. Har ont i huvudet å haft i ett par dagar, halsen är dum och hela kroppen är tung.
Kan det vara alla bacillusker på jobbet efter lång semester tro =)

Nåja, jag härdar ut. Det funkar. Jobbar ju i helgen med. Så det blir att åka direkt hem å lägga sig.
Jäkligt synd med tanke på att M har födelsedagsparti.
Hade så gärna velat gå!
Speciellt eftersom att vi inte är kollegor såpass länge till nu. Bara tanken på det gör mig ledsen, kommer att sakna Malin å Camilla som sjutton. Får försöka klistra mig fast vid dem nästa vecka..
Självklart är jag den enda av oss som jobbar kväll...synd!! Men det är inte enda anledningen. Malin har sjukt mycket vänner och berättar alltid nya roliga historier med en massa namn i. Det känns som att man känner hennes tjejgäng - fast man aldrig träffat dem =). Hade varit så himla kul att få ett ansikte på namnen. Nåja, jag hoppas att jag blir bjuden på nån mer av Malins fester.

Kram
S


Kommentarer
Postat av: Malin

Det kommer många fler fester käraste Samirski!! o du lär inte bli av med mig i första taget:-D

2010-08-21 @ 23:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0